خواندن متون دانشگاهی ، به ویژه فصلهای پایان نامه ، که خود را به عنوان یک سری از مطالب در اختیار خواننده قرار می دهند ، بسیار معمول است. هر بلوک بزرگ از مسائل ممکن است به بلوک های کوچکتر از زیر سر کوچکتر تقسیم شود.

 

این ایده آل نیست. بلاک ها می توانند یک مشکل واقعی برای خوانندگان باشند.

 

وقتی سرپرستان فصل هایی را می خوانند که از مواد تشکیل دهنده مواد است ، غالباً اظهار می دارند که متن فاقد جریان است ، یا هنوز استدلالی ندارد ، یا ناهماهنگ است. آنها ممکن است نشان دهند که بلوکها به اندازه کافی با تحقیقات واقعی که نویسنده انجام می دهند متصل نمی شوند. در گفتن این حرف ، سرپرست به این واقعیت اشاره می کند که این فصل فاقد یک "موضوع" است. آنها از ابتدا تا آخر نمی توانند یک استدلال منسجم پیدا کنند.

 

بعضی اوقات ممکن است سرپرست پیشنهاد کند - یا شما خودتان تصمیم بگیرید - که پاسخ به مسئله جریان و انتقال می تواند اضافه کردن علائم بیشتر باشد. افسوس این اغلب بهترین حرکت نیست. به عبارت ساده در آخرین بخش گفتم که من این کار را کردم و اکنون قصد دارم مشکل را حل کنم. جمله ای گاه به گاه نیست که بگوید این به معنای x برای تحقیقات من است . راه حل این نیست که به چند مورد اضافه شود بلکه باید به عقب برگردیم تا ببینیم روایت چگونه باید طی شود. این روایت کلی - و در بیشتر موارد این یک استدلال است - که انسجام ایجاد می کند.

 

استفاده از یک نقشه برداری به عقب یا طرح کلی مع به عنوان یک استراتژی تشخیصی به وضوح نشان می دهد که آیا شما مشکل نوشتن مشکوک دارید یا خیر. این استراتژی مستم این است که شما به همه جملات موضوعی خود نگاه کنید تا ببینید آیا آنها روایتی منسجم را تشکیل می دهند یا خیر. (Rachealexplorestyle توضیحات کاملی در مورد چگونگی مع کردن طرح کلی دارد .) وقتی جملات خود را بیان کردید می توانید مشکل را به وضوح مشاهده کرده و نحوه بازنویسی را شروع کنید.

 

اما بهتر است انسجام را در ابتدا مرتب کنیم ، نه این که انسداد را به عنوان یکپارچهسازی با سیستمعامل برطرف کنیم. چگونه از تجدید نظر در مورد بزرگ جلوگیری کنیم؟ چگونه در ابتدا به روایت توجه کنیم؟

 

یک استراتژی استفاده از یک طرح کلی است. اما نوشتن پرشکوه اغلب نتیجه طرح کلی از گلوله ها و تکه های مواد است - ایده هایی از ادبیات ، نقل قول ها ، بخشهایی از تجزیه و تحلیل داده ها. پاسخ این است که ، به جای اینکه طرح خود را به عنوان نقاط گلوله تقویت شده توسعه دهید ، طرح کلی خود را به عنوان دنباله ای از جملات توسعه دهید.

 

بگذارید تفاوت را توضیح دهم. یک طرح بلوک ممکن است به این شکل باشد.

 

5644838033_8890fc2219_bفصل روش ها:

 

تحقیق عملی

چرخه یک

انعکاس و استفاده از خاطرات

چرخه دو

تحلیل و بررسی

اخلاق

این یک لیست از مطالب است. این یک روایت یا برهان نیست.

 

آنچه بعد از این اتفاق می افتد این است که افراد هر یک از این نکات را می گیرند و سپس محتوای اصلی را اضافه می کنند. بنابراین 1. در رئوس مطالب فوق ممکن است تبدیل شود:

 

تحقیق عملی

تفاوت با تحقیقات دیگر

سه سنت

چرخه ها

بازتاب و تجزیه و تحلیل داده ها.

وقتی نویسنده می آید از طرح بلوک بنویسد ، آنها در مورد هر یک از این زیر نویس ها می نویسند ، و جزئیات لازم را اضافه می کنند.

 

6086229920_4dc2e1a941_bو آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که خواندن به عنوان بلوک مطالب به پایان می رسد.

 

علاوه بر این ، معمولاً خواندن مانند مقاله های روش های تحقیق در مورد تحقیقات عمل از هر چیزی که مربوط به پروژه واقعی مورد نظر باشد به پایان می رسد. ممکن است یک جمله یا دو جمله در اینجا یا آنجا وجود داشته باشد که بلوک مطالب را به تحقیق (اتصال افزودنی) متصل کند ، اما روایت کلی مربوط به تحقیقات خاص نیست.

 

برنامه ریزی خلاصه در جملات متفاوت به نظر می رسد. مثال بالا می تواند مانند این باشد.

 

این تحقیق از تحقیقات عملی استفاده می کند زیرا:

ما می خواستیم همزمان تغییرات را تحقیق و مدیریت کنیم ، نمی توانیم یک آزمایش ناکام طولانی را تحمل کنیم

ما به یک طراحی ظریف نیاز داشتیم تا بتوانیم کارهایی را که انجام می دادیم همزمان با آن تنظیم کنیم ، از این رو AR

ما به سه نوع تحقیق از عمل پرداختیم. 

ما در حال انجام تحقیقات مشارکتی هستیم.

ما برای PAR تصمیم گرفتیم زیرا به بسیاری از افراد امکان می دهد برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل داده ها را انجام دهند. این مالکیت را ایجاد می کند ، یادگیری را گسترش می دهد

ما از سه چرخه PAR استفاده کرده ایم

ما برای تأمل و تحلیل موضوعی آثار باستانی و مصاحبه از خاطرات و مباحث استفاده کرده ایم.

این جملات نویسنده و نوشتار را در ابتدای موقعیت قرار می دهند تا در مورد تحقیق اکشن و تحقیق آنها به طور همزمان صحبت کنند. این جملات اجازه می دهد تا تحقیقات مربوط به عمل ، سنت ها ، مباحث و مباحث مربوط به تحقیقات خود و روند خاص مورد استفاده آنها را مورد بحث قرار دهند.

 

استفاده از این جملات به عنوان راهنما بدین معنی است که نویسنده مطالب خود را پیرامون روایت "نخ قرمز" ترتیب می دهد نه یک بحث انتزاعی. آنها نیازی به تلاش ویژه ای ندارند تا بتوانند کمی در اینجا یا آنجا اضافه کنند تا ارتباطی با پروژه خود داشته باشند ، که در آنجا ساخته شده است. آنها نیازی به اضافه کردن تعداد زیادی از نشانه گذاری در ابتدای بخش یا در نقاط مختلف از طریق متن ، زیرا آنها می توانند هدف این بخش را از طریق روایت واقعی روشن کنند.

 

اما لازم نیست همه این کارها را بشنوم که می شنوم می گویید؟ خوب البته. شما می توانید فقط با استفاده از نقاط گلوله و ذرات ماده و ارسال یک روایت با موضوع روشن است. نویسندگان باتجربه دانشگاهی این کار را تمام وقت انجام می دهند بدون آنکه حتی به آن فکر کنیم. با این حال ، همه نمی توانند یا می توانند. حضور نوشتن مطالب مسلم این واقعیت را اثبات می کند که بسیاری از افراد از جمع شدن قسمت های مختلف مواد خود گرفته تا به عهده گرفتن مطالب و گفتن داستان تحقیق خود ، حیله و تزویر پیدا می کنند.

 

و بعضی از افراد احساس می کنند نوشتن در جملات کودک - مانند مثال فوق - کمی احمقانه است. پشیمان کردن بنابراین یک گزینه جایگزین نوشتن یک خلاصه فصل در ابتدا است ، به این ترتیب که شروع به نوشتن از گلوله هایی با دانستن موضوع روایتی می کنید که از طریق این فصل آورده اید.

 

برنامه ریزی خلاصه در جملات یک استراتژی نیست که برای همه نویسندگان ، در همه زمان ها ، برای همه نوع پروژه ها جهانی باشد. اما می تواند برای افرادی که هنوز نتوانسته اند چگونگی نوشتن چیز دیگری به جز بلوک ها را پیدا کنند ، بسیار مفید باشد. برنامه ریزی نمای کلی در جملات یک استراتژی است که شما ممکن است سعی کنید اگر شما بازخورد (یا شما را در نوشتن خود را ببینید) حضور بلوک از محتوا، با هم توسط چسب سرزده از signposting بیش از حد و خود روابط را آگاهانه به تحقیقات خود را برگزار کرد.

 

حتی ممکن است جالب باشد که بدانید آیا و چگونه استفاده از متن جمله به شما کمک می کند قبل از نوشتن متن ، آنچه را که واقعاً سعی می کنید بگویید ، انجام دهید.

 

(و یک نکته پایانی: بله ، استثنائاتی در رویکرد "موضوع قرمز" وجود دارد. مثلاً افرادی که عمدا مونتاژ می کنند نمی توانند این نوع برنامه ریزی را انجام دهند - یا نوشتن. آنها از نوع دیگری از برنامه ریزی ، برنامه ریزی استفاده می کنند. که روی زیبایی شناسی ترکیبات و نقطه مقابل متمرکز است. و نتیجه نهایی آنها مانند نوشتن نامه های جالب نخواهد بود.)


بهترین سایت کتابخوانی ، ,یک ,  ,نوشتن ,ها ,استفاده ,ممکن است ,خود را ,به عنوان ,برنامه ریزی ,است کهمنبع

مشکل دیگر تحقیق شبکه های اجتماعی است

نوشتن فصل های پایان نامه؟ مراقب نوشتن "blocky" باشید

شروع phd - جستجو در زمینه

انجام کار میدانی؟ حکایات را نادیده نگیرید

دوره نوشتن - مقدمه

دوره نوشتن: مقدمات

می توانید خواندن بیش از حد انجام دهید؟

مشخصات

آخرین جستجو ها

آنودایزینگ و رنگ آلومینیوم Priscillamdwo501 News قلم خش گیر ای آ گیمز خانومانه سرگرمی شما فیلم دیدنست سرگرمی ما نقد آن دانلود رایگان همه چی Benjaminu761t web http://krymmrzwqy.rozblog.com/